У Запоріжжі партія “За майбутнє” витратила понад 20 тисяч доларів на рекламу
Левову частку цих коштів “За майбутнє” витратило під місцеві вибори, а потім витрати зменшились у 16 разів
У Запоріжжі у 2020 році, коли відбувалися місцеві вибори, деякі партії не лише засіювали гречкою округи, а й засипали грошима соцмережі.
Партія “За майбутнє” виявилася лідером за кількістю вкладених на Facebook-рекламу у 2020-му грошей серед усіх політсил, представлених у Запоріжжі. На просування дописів у соцмережі партія витратила понад 21 тисячу доларів.
Ця сума явно не фінальна, адже рекламу додатково розганяли і кандидати, і центральна сторінка партії. Льовову долю цих коштів “За майбутнє” витратило під місцеві вибори. Відразу після виборчих перегонів витрати зменшились у 16 разів, – пише bihus.info.
Facebook-сторінка “Запоріжжя ЗА Майбутнє” була створена у липні 2020-го і за годину існування вже витратила на просування понад 21 тисячу доларів. Майже всю суму – 20 088 доларів – витратили з серпня по листопад 2020 року, у період місцевих виборів.
Тоді ж, літом, з’явилися і перші рекламні пости – з кандидатами до обласної та місцевої ради. Дописи оплачував Віталій Сиволап – запорізький кардіолог і один із кандидатів від політсили. Пости були таргетовані переважно на жінок 55-64 років і меншою мірою на чоловіків того ж віку.
Ближче до виборів таргетування трохи змінилося і політсила почала орієнтуватися на жінок і чоловіків у віці 35-44 років. Більшість дописів – це знайомство з кандидатами або позиції партії з тих чи інших питань. Найчастіше у дописах згадували кандидатку в мері Олесю Крамаренка, кандидата та ректора Запорізького вішу Миколу Фролова, кардіолога Віталія Сиволапа, Геннадія Фукса тощо. Пізніше почали з’являтися дописи про зустрічі з людьми, а час від часу публікувалися й дописи із закликом уподобати сторінку запорізького осередку і підписатися на неї.
Платною рекламою користувалася не лише офіційна сторінка, а й, наприклад, сторінка згаданої вище Олесі Крамаренко. На дописи тут витратили понад 2,5 тисяч доларів.
Але після виборів активність та зацікавленість партії у просуванні Facebook-меседжів значно зменшились. Так, з грудня 2020 по жовтень 2021 року на рекламу тут потратили всього 131 долар або ж 3 700 гривень.
.