У Запоріжжжі пенсіонерка «віддала» шахраю 19 тисяч гривень
Телефонне мошенництво залишається у топі найпоширеніших схем аферистів. «Вашу картку заблоковано», «з вашого рахунку здійснюється підозріла транзакція», «ми здійснюємо перевірку клієнтів», «нові правила під час воєнного стану» – злодійники використовують різні способи, щоб отримати доступ до банківських відомостей запоріжців.
За інформацією ГУНП у Запорізькій області, наприкінці жовтня до поліції звернулася 60-річна мешканка Вознесенівського району, яка повідомила, що невідомі заволоділи грошима з її картки. Як встановлено, пенсіонерка отримала телефонний дзвінок як би від працівника банку, який повідомив, що її картку заблоковано та необхідно пройти верифікацію.
Після того, як заявниця назвала код, який надійшов у смс-повідомленнях, на її рахунку пропали майже 19 тисяч гривень.
Поліцейські вкотре застерігають громадян: щоб не стати жертвою мошенництва, у жодному разі не повідомляйте нікому персональні дані, номер та строк дії банківської картки, PIN-код, CVV, коди в смс-повідомленнях, що можуть використовуватися для підтвердження транзакцій, а також пароль від онлайн-банкінгу.
Пам’ятайте: працівники банку ніколи не телефонують і не вимагають інформації щодо банківських рахунків чи картки.
Для захисту банківського рахунка також рекомендовано заборонити віддалену заміну сім-картки, використовувати лише офіційне застосування свого банку та не проводити платіжні операції з чужих пристроїв.
Якщо ви встигли повідомити мошенникам дані карти, то негайно її заблокуйте, а також зверніться до поліції…