Як організувати корпоративний захід, який запам’ятають: секрети ненав’язливого піару

Як організувати корпоративний захід, який запам’ятають: секрети ненав’язливого піару

Реклама компанії не обов’язково має бути прямою. Особливо у тих випадках, коли ваша ціль — це формування лояльної аудиторії та позитивного образу бренду. Як це зробити? Один із безлічі можливих варіантів — проведення розважальних заходів, що залучать велику аудиторію потенційних клієнтів. Щоб подія стала ненав’язливою рекламою вашої компанії, слід купити для гостей корисні корпоративні сувеніри та виконати ще кілька простих дій, про які розповідаємо у статті.

Приклади заходів, що можуть працювати як PR для бізнесу

Якщо прагнете побудувати сильну PR-компанію навколо свого бренду, тоді слід набратися сміливості та відійти від класичних методів просування. Натомість пропонуємо організувати корпоративні заходи, які напоказ будуть виглядати як звичайні розважальні події:

  • Ярмарок. Організуйте ярмарок хенд-мейду та надайте можливість безоплатної участі майстрам-початківцям. Так ви зможете не просто організувати цікаву подію та зробити собі рекламу, а й отримаєте велику кількість лояльних клієнтів серед різноманітних митців.
  • Інтелектуальні вікторини. Останнім часом стали популярними паб-квізи, де команди можуть відповідати на питання та змагатися за призові місця. Станьте організатором та/чи спонсором такого заходу, надавши у подарунок свій продукт, і про вас почнуть говорити.
  • Нетворкінг для фахівців у ніші. Організуйте бранч та запросіть на нього представників ніші, в якій працює ваша компанія. Так ви допоможете людям завести нові професійні знайомства, обмінятися досвідом та дізнатися про ваш бізнес та його відповідальну соціальну позицію.
  • Кінопокази просто неба. Чудова подія для літніх вечорів, яка збере навколо себе молоду аудиторію та закохані пари. Запропонуйте безоплатне відвідування або ж подаруйте разом з квитком корпоративний сувенір, аби про вас дізналося більше людей.
  • Флешмоб у соцмережах. Корпоративну подію можна організувати не лише офлайн, а й онлайн. Хороший приклад — флешмоб, пов’язаний із соціально корисними справами, такими як висадка дерев чи квітів, прибирання вулиць, ремонт лавок в парках. Висвітлюйте це у соціальних мережах, аби стати амбасадором волонтерства та турботи про місто, а заразом зібрати аудиторію потенційних клієнтів.
Також читайте  Подвижные виды спорта для школьников

Обирайте той захід, що найбільше відповідає цінностям компанії, її продукту чи послугам, а також розмірам бюджету для інвестицій в PR.

AD_4nXdC8d0PVAe9-qV_Aiwc-ZcnKoaym_v5WaVYw6524bXAbMXfcbcRzLPwBLRTvJiDPOASab9ffvQow_1Rdg3_fVtrLPN2gxXwIyDux1XR-QlUpTNkBZl-m5JPNJipUVglhbjJh3zl?key=fiXJCcLqn33axWzhbmxuZA

Джерело: giftycorp.in.ua

Як провести корпоративний захід, аби перетворити випадкових людей на клієнтів

Ось кілька простих дій, які допоможуть розповісти про компанію гостям заходу та перетворити їх на клієнтів:

  • Додайте до події розіграш. Це зацікавить велику кількість людей та поставить ваш бренд у центр уваги. Як приз надайте свій товар чи послугу.
  • Підготуйте подвійну користь. Наприклад, маленькі корисні чи пізнавальні лекції. На них можна говорити на теми, що так чи інакше пов’язані із вашою компанією. Наприклад, якщо ви виготовляєте шоколад, розкажіть про його шлях від какао-бобів до плитки у магазині.
  • Підготуйте цінні корпоративні сувеніри. Важливо не просто замовити дармовіси із вашим брендуванням, а дійсно цінні подарунки. Наприклад, шопери, маленькі ліхтарики, дзеркальця для подорожей, ароматичну свічку, баночки корисних солодощів.
  • Нагадайте про себе після заходу. Попросіть гостей залишити свої контакти, аби після заходу надіслати фото з події. З одного боку це дасть змогу ще раз нагадати про себе. З іншого — зібрати контакти та перетворити випадкових гостей на клієнтів.
  • Зробіть подію повторюваною. Це допоможе зібрати навколо вас постійне ком’юніті відвідувачів та лояльних клієнтів. Якщо подія матиме попит, то ця спільнота буде постійно розширюватися.

Якщо не наважуєтеся на інвестиції у такий довготривалий PR, нагадайте собі, що звичний формат реклами працює все складніше й складніше. Адже конкуренція росте, а клієнти стають вибагливішими. Тому організація нетипових корпоративних заходів та підготовка оригінальних сувенірів — це не ризик, а рух на випередження.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *